10822
6671
7453
5958

1. Mecz rozpoczyna się podaniem przez kapitanów obu drużyn składu swojego zespołu. Aby mecz mógł się odbyć, dom powinien posiadać minimum 2 ścigających, 1 obrońcę i 1 szukającego. 

2. W przypadku braku podstawowego składu po okresie 15 minut, sędzia może ogłosić walkower, a dom przeciwny zdobywa równowartość złapanego znicza - 150 punktów.

3. W czasie meczu kapitan drużyny może zażądać 3-minutowe przerwy 3 razy. Chęć wzięcia jednej z nich zgłasza sędziemu poprzez wiadomość prywatną. W ich czasie kapitanowie obu drużyn mają prawo do napisania sędziemu w sprawie zmian składu drużyny.

4. Za strzał do bramki przez ścigającego drużyna zdobywa 10 punktów. W przypadku złapania znicza, drużyna zdobywa 150 punktów.

5. Złapanie złotego znicza kończy mecz. Znicz jest wypuszczany dopiero po 30 minucie gry.

6. Mecz wznowić jak i zastopować może wyłącznie sędzia.

7. W czasie meczu brać udział mogą wyłącznie uczniowie danego domu. Wszelkie próby oszustwa będą surowo karane.

8. Zabrania się tzw. spamowania, a również przeszkadzania w czasie meczu. W przypadku nieposłuchania ostrzeżenia sędziego, może on zażądać rzuty karne dla przeciwnej drużyny.

9. Zawodnik, który oberwie tłuczkiem, nie może grać przez okres 2 minut. W tym czasie nie można go zmienić. 

10. Wszelkie rzuty od obrońcy są rzutami wolnymi, których ścigający nie mogą przejmować. 

11. Wszelkie błędy w pisowni komend (kropki, przecinki, itd.) powodują, że komenda nie zostanie uznana.

12. We wszelkich kwestiach spornych, które nie zostały umieszczone w regulaminie, decydujący głos ma sędzia meczu.

prof. Paula Rodriguez




ˆ 2011 - 2015 Uniwersytet Magii i Czarodziejstwa . Wszelkie prawa zastrzeżone.
Szkolne skrzaty uwielbiają ciasteczka (cookies). Poczęstujesz je?

powered by jPORTAL 2 & UserPatch